18.10.12

midnight blue.

Wspominałam ostatnio jak bardzo podoba mi się połączenie delikatnej sukienki z ciężkimi Biker Boots. Do tego dorzuciłam czarną ramoneskę i wygodną torbę na długim pasku. Dzięki chuście zimne poranki i wieczory nie stanowią problemu:) Przede mną dzisiaj pracowity czwartek- a Wy jakie macie plany?
Ściskam Was mocno,
besos,
BC
***
I've told you already that I really love combination of girly, delicate dress with Biker Boots. In today's outfit I added a black jacket and middle-size bag. Scarf makes cold mornings and evenings not so scary at all.
Hugs and kisses,
BC










Dress: no name
Jacket, bag: Zara
Boots: Mango
Belt, scarf: H&M

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba połączenie delikatnej sukienki z ramoneską i ciężkimi butami! Wyglądasz super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie sukienki i ramoneski zawsze wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje mi sie ze zwiewna sukienka z koronki juz nie nadaje sie na jesienne stylizacje. ale reszta ok:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką takich połączeń.
    Pasuje Tobie taki styl:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne kolory! obserwujemy sie na GFC?
    pozdrawiam
    ewa
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń